söndag 30 augusti 2009

Lite osvenskt ego...

Jag måste bara helt enkelt få gotta mig i detta! Har fått förmodligen den FINASTE kommentaren angående min blogg och..tjaa...hela mig faktiskt :) Den lyder såhär:

"Bloggtips
Jag måste bara ge er ett bloggtips! En bok jag läser varje dag, och skrattar så ofta att jag får ont i magen. Jag förundras över det humoristiska sätt Malin har att skriva, och blir avundsjuk på hennes motivation till träning, avundsjuk över hennes sjukt snygga kropp.Jag älskar henne helt enkelt! LÄS DEN!!"

Den kommer från Chris Andersson Karinsdotter och hennes blogg kan ni läsa HÄR
Det är inte ofta man får höra såna saker och ni må tro att det värmer ända längst inne i själen!! TACK CHRIS YOU MADE MY DAY nej för fan RESTEN AV ÅRET!! :)

1 kommentar:

  1. Men jag håller faktiskt med den kommentaren.
    Din blogg är bäst!

    Karina

    SvaraRadera