tisdag 4 augusti 2009

Ja just ja...

Hehe det är ju även vår BRÖLLOPSDAG idag. Jag tycker nog att det är något som borde uppmärksammas i alla fall liiiite här på bloggen. Självgod som man är :)
Såhär fina var vi för två år sedan!



Hur den ska firas? Tjaaa jag har målat fönsterkarmarna vita i badrummet, shoppat, ska laga mat, äta den själv för Arne kommer hem sent som tusan. Det är ALLTID så, slår aldrig fel. Så fort det är något som händer på kvällen, då får han en MASSA jobb. I och för sig, jag tycker inte att man ska fira just på DENNA dag and this day only. Det är mycket mysigare att fira lite nu och då, åka bort, bo på hotell, öppna en flaska vin en torsdagkväll, göra småsaker som visar att man älskar varann.....ja typ så. Jag är inte heller den som tycker att presenter är skitviktiga. Tycker även där det är bättre att lägga pengarna på upplevelser istället för en blombukett eller nåt annat som man egentligen inte har någon nytta av utan som bara "ska vara". Nej det blir en bra kväll det här, vi ska se på film och slappa bara. Nu ska jag ut och elda så Arne får varmt duschvatten sen, en sån där fin gest som visar att jag älskar min älskling :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till er. Ni var o är sketafina alltid o speciellt tillsammans! :-)

    SvaraRadera
  2. Guu så fina ni var...har det redan gått två år?! Snacka om att tiden går fort =)

    SvaraRadera