onsdag 4 mars 2009

Britney´s back bitch!..?

Men damn it! Läste om Britney´s comeback.....nej förlåt...HETA comeback! Var som sagt lite nyfiken så jag var tvungen att spana in lite film från hennes nya show.....nu är jag ju inget större fan av henne just så men det kändes dock hemskt viktigt att vara uppdaterad:) Sagt och gjort.....men vad är det jag ser? Inte helt oväntat men Britney halvnaken, Britney runt en strippåle åmandes som om det gick för henne var 5:e sekund, Britney mellan benen på en kille, Britney...ja behöver jag fortsätta? Vad är det då som är så fantastiskt att man borde tvingas i omloppsbana runt jorden om man nu inte går och ser showen? Ja YOU TELL ME liksom för inte vet då jag det! Känns skrämmande att det (förmodligen iaf) till största delen är småtjejer som kommer köpa biljetterna, de och hormonstinna tonårsgrabbar eller gubbsjuka åsnor maybe. Nu är det inte så att jag fördömer Britney nejnej, hon är säkert cool och bra på alla sätt och vis men det är det här förmedlandet av budskap jag inte tycker om. Var och såg Pink för några år sedan. Hon har i alla fall fått fram ett sunt budskap och gör en schysst blandning av allt. Hon behöver inte bevisa något för hon vet att hon är bra ändå, med eller utan kläder take it or leave it. Fan alltså om man vore Pink :)
Har nu sanerat större delen av huset.....ve den som sa att "Det är lättare att städa stora utrymmen" när jag gnällde på att det var jävligt trångt i lägenheten och att dammsugaren tog i väggen när jag skulle städa under sängen. Just nu känns det som ett alternativ att bara bo i ETT rum i taget, flytta till ett annat, städa det man bodde i....eller helt enkelt tillämpa hemhjälp för SHIT vad APtråkigt det är att städa!! Jag kan inte komma på något värre straff! Om jag fick välja på att sitta i fängelse eller göra samhällstjänst genom att städa mig fri vore valet enkelt. Kan verkligen förstå de som anlitar städhjälp, vad kostar det egentligen? Är det kanske värt att köpa sig lite mer fritid? Måste ju ha något att komma med när man nu bor på gräddhyllan och inte har ett fyrhjulsdrivet paradis att ratta runt i!

1 kommentar:

  1. Tjaaa Malin! Du har blivit utmanad!!! Kolla min blogg.

    SvaraRadera