fredag 20 mars 2009

Letar recept

Då har jag suttit i en timme och lusläst internet efter bra recept på kolhydratfattig mat. Det finns ju en hel del så att säga men jag fastnar på att många innehåller creme fraiche och dyligt. Är osäker på om det är bra, dåligt eller okej. Well well let´s find out! Ska även påta ihop min "regelbok" och maila iväg den till min PT. Känns lite läskigt men vaddå, det är ju MIN regelbok så om jag bestämmer hur kan det bli fel liksom? Däremot vet jag inte om jag är helt hundra på hur han menade, han sa att jag skulle tänka ut alla scenarium på hur jag kunde bli lurad att pula i mig nåt obra och att nästa gång ska han grilla mig lite och ställa mig inför några sådana situationer. Då ska jag berätta hur jag ska undvika att ramla dit....hmm....det här blir en utmaning det meeen så länge jag har riktlinjer och vet vart jag är på väg så är det rätt enkelt. Just nu i alla fall hehe. Det är ju bara att totalvägra. Tänkte att det här blir en bra tid, mars och april inte mycket som händer då.....tills jag insåg att det snart är påsk! Oh my, blir mycket ägg för mig då!

Nu ska jag dra iväg på en shoppingtur, få se hur mycket jag kan handla innan pengarna tar slut haha. Återkommer med resultaten senare. Starten blir nog imorgon eller på söndag, innan dess ska jag trycka i mig allt jag inte får äta sen. Denna dag startade med rostade mackor med ost och marmelad.....rebellisk som jag är:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar