lördag 14 mars 2009

När man trodde världen var rättvänd...

...så skiter det sig och man står där med stövlarna felvända och skiten rinnandes efter benen....alltså vart är världen på väg????
Vad ÄR det vi har röstat fram till Ryssland????? Är det månne en kupp tro, att vi svenskar tror att om vi skickar henne så blir hon kvar där och kommer aldrig mer tillbaka? INGEN kommer NÅNSIN vilja handla nåt svenskexporterat EVER AGAIN för de kommer knyta samman allt blågult till detta helvetesstycke! Okej, jag erkänner, det är ju en viss jargong vi SKA köra med, vi SKA ju tycka att FEL låt vann.....men vi var ju såååå nära att RÄTT låt vann! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!! Men nähä det är ingen som hör. Satt där i soffan och trodde att seijern är vår, jag rentav hoppade och kastade kudden i taket.....men sen damp sanningen ner som en skadeskjuten fågel. JO jag fattar att Uggla kanske inte prytt kronan lika bra som Måns, egentligen ska jag cave in och erkänna att jag, för Sveriges vinstchans skull, borde skickat Måns, men trodde innerligt på att vi hade hittat musiken igen, den lilla rot som nånstans borde gro. Istället måste hela svenska folket blivit nummerdyslektiker och helt enkelt röstat på fel nummer.
Ja just det, jag måste komma ihåg att andas när jag skriver så jag gör det här.

Sådär nu var det gjort. Jag erkänner att när jag skriver så brinner det i knutarna, förstår även att det är svårt att orka ta sig igenom texten så all heder till er som lyckas dagligen! Bloggarnas Eminem that´s me......WORD!

1 kommentar:

  1. men uggla vann väl inte.. va det inte opera damen som vann? ööö... kanske jag som inte hänger med i din text riktigt. pöss

    SvaraRadera