onsdag 25 mars 2009

Liten notis

Läser om Annika Dahlqvist i Aftonbladet. Jag måste säga att jag har lite problem med den kost jag nu trycker i mig, hungrig jämt och med lätt huvudvärk som kommer på eftermiddagen. Tror att det kan ha att göra med att jag får i mig för lite samt att jag mer eller mindre slutat med kaffe. Längst ned i artikeln står iaf att man kan känna övergångsbesvär (haha låter som om jag är en tant med ålderskrämpor) men att man inte ska ge upp för det kommer att gå över. På några dagar eller i värsta fall veckor......hoppas på det första alternativet jag!!! Åt även det äckligaste EVER idag, stekte nån form av torsk (fast smal och äckligare) med purjolök, till det åt jag morötter...ja ni kanske förstår resten..UUÄCK! Dålig fantasi kan man tro...JAG VET! Är det nån som har bra matidéer BRING IT ON!
Imorgon är det dags för träningsgurun att tala....få se om jag grinar efteråt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar