lördag 21 mars 2009

Första dagen tadaaaam

Statusen på min mage just nu är......HUNGRIIIG!!!! Var nog inget smart drag att packa en kasse med endast grönsaker och bege mig till skogarna. Hade ingen pejl på varken vad jag skulle äta idag eller vad mamma och pappa hade i förvaring såååå jag slängde ner lite grönt och sen drog vi. Jaha. Idag har jag ätit omelett med paprika och lök, keso med kanel och äpple, makrill och melon, en stor sallad och två skivor kött......höll på att frös ihjäl vid middagsbordet för jag kan inte för mitt liv lura mig till att det är jättesupergrejt med kall mat när jag är tvärhungrig. Två fel av två möjliga haha! Däremot höll jag mig till min princip att äta protein och grönt eller frukt till varje mål jiiihhaaa! Imorgon ser jag fram emot en varm middag, wokat tror jag.

Nu har jag avlagt min djävulskt intressanta mat-dag:) Nu blir det kaffe och Robinson hos bror och The.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar