måndag 30 mars 2009

Cynisk?

Tjejer spana in detta, är det något som skulle få er på fall? Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gratulera snubben eller ej. Han verkar ju ha kulorna (ja pengar åtminstone, resten får nån annan ta reda på) och dessutom varit slug nog att inte dra till Thailand och KÖPA sig en fru. Men det osar lite desperado över det hela, jag skulle i alla fall tänka efter både en och trehundrafemtio gånger innan jag tackade ja till en date. Har varit med om en liknande grej, eller liknande och liknande det var ju inte direkt 210000 det handlade om eller så, men en skum karl som sett mig i tidningen och sen letade reda på mig. DET var en som borde burats in för länge sen det, brrrr! Så jag vet inte, man kanske ska hoppas på att tjejen i fråga är lika galen hon, då kanske det funkar. Eller så är det en sån där renodlad lovestory som håller fester vid liv i miljontals år låååångt efter att de trillat av pinn, tillsammans naturligtvis för slutet måste ju vara samma som början. Eller är jag bara cynisk?

1 kommentar:

  1. Hittade ett till bröd du kan göra.. http://www.lchf-recept.se/linfrobrod/
    Ses ikväll!

    SvaraRadera