söndag 22 mars 2009

Robinson has begun

Kan inte låta bli att sitta och småskratta lite för mig själv när jag läser artikeln om svartsjukeDRAMA..märk ordet DRAMA för det verkar dra åt sig folk som flugor kring en sockerbit, på ROBINSON Herregud hade de varit där fyra dagar eller nåt sånt? Han skickades även hem DRAMATISKT....hur då? Genom att släpas efter en helikopter, först genom världens sju hav och sen på land? Eller släppte de honom fri i regnskogen och lät vilda björnar jaga honom med bambuträd? Eller var det helt enkelt så att han lugnt och sansat klev på ett plan, satt tillbakalutad i stolen och blev serverad med dagens lunch? Mhmmm fööööörmodligen!
Ja men kul är det i varje fall. Den positiva riktningen med programmet var ju att de inte hamnade på en paradisö utan rakt ner i skiten med lera och smått suspekta djur (som visserligen inte fick leva särskilt länge innan crocodile dundee-women måste framhäva sin oerhörda jaktinstinkt men ändå). Har dock en aning om att de snart kommer förflyttas till något lite bättre men jag hoppas hoppas att de kommer stanna där, inget daltande please! Undrar om jag kommer fortsätta titta, i gårdagens program visades inte så många starka personligheter. Att klä ut sig som en julgran och färga håret tomterött är ju förståeligt för en skåning, jag menar kan man inte göra sig förstådd genom talets gåva så måste man ju make other statements right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar