fredag 27 mars 2009

Vill man vara fin...

...får man lida pin och GUD som jag lider idag!! Kunde knappt ta mig ur sängen för vaderna känns som två påkar eller köttklubbor eller....ja. Hade inte en aning om att det var en sådan enorm skillnad på löpteknik och icke löpteknik. Känns som att mina dagliga promenader kommer börja på måndag för jag vägrar ge mig ut längs vägarna när folk kommer tro att jag har skitit på mig. Det var dock en enormt bra idé han hade min PT när han sa att jag ska använda promenaderna till något bra, typ lära mig ett nytt språk eller så. Det vore ju nåt det nästa gång man drar till foreign country. "Lärde mig språket under mina promenadturer." Bara sådär liksom! Känns dock som att fokuseringen främst hamnar på att få in rutinen att göra det, varje dag trampa på. Är det nån som vet om det går att låna tex språkkurser på bibblan och sen föra över dem till mp3? Förmodligen inte skulle jag gissa meeeen testa går ju :)

Snart ska vi bege oss till några kära vänner och fika innan jag ska vidare till jobbet. Snacka om att mat är umgängesrelaterat! Det är liksom inte lika kul att sitta där med en kopp kaffe när alla andra pular i sig godsaker men det är bara att bita ihop! Är det någon som har koll på vad man kan äta istället för mackor eller fikabröd? Jag menar, det måste ju finnas NÅT som substitut? Förutom frukt menar jag. Gud vad jag saknar att sätta tänderna i en hederlig ostmacka!! Det är inte riktigt samma sak att bara tugga på en ostskiva.

Gick som skit att jobba förra natten också. Jag var så sjukt trött, somnade till så fort jag satte mig ned och det är ju inte så snyggt! Bättre lycka ikväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar